
Для яких проектів актуальний цей етап:
- Інтернет магазини.
- Сайти сервісів і продуктів.
- Новинні сайти.
- Сайти-візитки (НЕ односторінкові).
- Дошки оголошень.
- Корпоративні сайти.
- Форуми.
Тепер у вас на руках стратегія просування, план робіт, попередній аналіз сайту і сайтів лідерів ринку. На новому етапі SEO-спеціаліст за допомогою Serpstat, Wordstat і інших інструментів збору пошукових запитів збирає, кластеризує по групах, пробиває на частотність семантичне ядро.
Воно стане в нагоді для:
- формування структури сайту;
- складання шаблонів генерації і формування метатегів вручну (Title, Description, Keywords), заголовків H1, H2;
- написання текстів на посадочних сторінках;
- створення грамотної перелінковки;
- зовнішньої оптимізації сайту;
- аналізу видимості сайту.
Семантичне ядро може складатися як з декількох сотень пошукових запитів (для невеликих сайтів-візиток), так і декількох сотень тисяч (для інтернет-магазинів).
Процес складання ядра довгий і, в залежності від обсягу сайту, може займати кілька місяців. Саме тому його розбивають по розділах і категоріях, щоб не гальмувати просування і розширювати семантичне ядро паралельно з іншими роботами.