
Для яких проектів актуальний цей етап:
- Інтернет магазини.
- Сайти сервісів і продуктів.
- Новинні сайти.
- Сайти-візитки
- Дошки оголошень.
- Корпоративні сайти.
- Форуми.
Спеціаліст виправляє помилки внутрішньої оптимізації сайту, працює з посадочними сторінками під групи запитів, видаляє дублі сторінок. Для цього проводиться технічний SEO-аудит сайту , на основі якого формується завдання на внутрішню оптимізацію.
Обов’язково виконуються наступні пункти (у порядку важливості):
- Налаштування автоматичного формування Title, Description і заголовків H1 на основі шаблонів для категорій, товарів, фільтрів, пересічних фільтрів, сторінок, створених під геозапити, тощо.
- Формування адрес сторінок на сайті (приведення їх до ЧПУ).
- Оптимізація фільтрів: створення правил формування URL-адрес для фільтрів та їх перетинів, метатегів, видимості посилань на фільтри).
- Збільшення швидкості відповіді сервера, завантаження сторінок сайту.
- Видалення дублів за допомогою постійних перенаправлень, канонічних адрес, noindex follow.
- Створення XML-карти сайту.
- Налаштування багатомовності (в разі наявності мовних версій).
- Оптимізація сторінок пагінацію.
- Оптимізація коду відповіді сервера і заголовків сторінок.
- Налаштування мікророзмітки відгуків, інформації на сторінках карток товарів.