
Реклама у блогерів Instagram, вартість і особливості
У лідерів думок можна опублікувати рекламний пост або історію. На відміну від таргетованої реклами, результати розміщення у блогера спрогнозувати складніше.
Уявіть: ви купуєте розміщення за 10 000 гривень, і вже після оплати і виходу поста розумієте, чи було воно ефективним.
Перед початком рекламної кампанії важливо хоч приблизно, але знати скільки коштує реклама в Instagram і який очікувати ефект.
У таргетованій рекламі Instagram зробити висновки про результативність можна, витративши набагато меншу суму. Налаштувавши таргетинг, ви побачите приблизну вартість реклами. І якщо вартість не влаштовує, відключити кампанію.
З іншого боку, реклама у Інстаграм-блогера може принести цільові дії за ціною набагато нижчою, ніж треба було б витратити в таргетованій рекламі. Блогер не просто інформує аудиторію про товар, а й рекомендує його, і цій рекомендації аудиторія довіряє.
Ринок реклами у блогерів в Instagram досить хаотичний: немає зручних майданчиків, сформованих середніх цін і навіть загальноприйнятих правил. Приготуйтеся витратити час на пошук лідерів думок, листування з ними, узгодження публікацій і збір звітності.
1. Як знайти блогера для реклами
Сформуйте портрет цільової аудиторії і знайдіть сторінки, передплатники яких – ваші потенційні покупці. Почніть з пошуку прямо в Instagram: напевно ви знаєте кілька лідерів думок зі своєї сфери. Знайдіть схожі на них сторінки, подивіться їх підписки: зазвичай Instagram блогери схожих тематик спілкуються і фолловять один одного.
2. Як домовитися з блогерам
У деяких акаунтів покупкою реклами займається менеджер. Його контакти будуть вказані.
Часто умови розміщення реклами розміщують в «актуальних історіях» з заголовком «реклама» або «pr». Тут ви знайдете ціну і порядок подачі заявок на рекламу.
Якщо жодної інформації знайти не вдалося, пишіть в директ. Швидше за все мова йде про невеликих блогерів, і ваше повідомлення він напевно помітить.
3. Контроль публікації
Дозвольте блогеру самому написати текст рекламного поста в своєму стилі. Лідер думки знає, що подобається його аудиторії і як зробити, щоб ваш продукт зачепив передплатників.
Домовтеся про узгодження матеріалу перед публікацією, щоб перевірити неточності, але не просіть лідера думок публікувати відверто рекламні фрази з вашого прес-релізу.
4. Аналіз ефективності
Заздалегідь домовтеся з блогером про звітність. Наприклад, він може надати статистику публікації або історії через добу після публікації у вигляді скріншоту.
Якщо отримати статистику від блогера не вдалося, проаналізуйте публікацію сторонніми сервісами. Звичайно, ви отримаєте менше даних, ніж у вбудованій аналітиці Instagram, але не залишитеся зовсім без цифр.
Наприклад, завантажте акаунт блогера в сервіс аналітики контенту Popsters. Ви побачите всі пости за певний період і зможете порівняти рекламний пост з іншими записами. Як правило, такі публікації отримують ER нижче, ніж неоплачені матеріали, тому не лякайтеся відхиленням в меншу сторону.
висновки
- Два ефективних методу реклами в Instagram: таргетована реклама та блогери.
- Таргетовану рекламу в Instagram краще запускати з кабінету Facebook, щоб отримати доступ до всіх налаштувань.
- Важливо правильно вибрати блогера і не просити його вставити в пост цитати з прес-релізу.
- Після розміщення реклами потрібно оцінити її ефективність за допомогою вбудованої статистики або сторонніх сервісів.