
Для яких проектів актуальний цей етап:
- Інтернет магазини.
- Сайти сервісів і продуктів.
- Новинні сайти.
- Дошки оголошень.
- Корпоративні сайти.
- Форуми.
Часто причиною поганого ранжирування сайту стає проблема з наповненням сторінок що просуваються статичною вагою. Про що мова?
Важливо не просто створити посадкові сторінки, але і організувати внутрішню перелінковку так, щоб користувачі і пошуковий робот могли без проблем потрапити на інші сторінки. В іншому випадку вони можуть не з’явитися в індексі пошукових систем.
Зазвичай така проблема виникає зі сторінками оптимізованих фільтрів – користувач може потрапити на такі сторінки, вибравши фільтр, а пошуковий робот її не бачить.
Також на етапі розкрутки сайту SEO-спеціаліст вибудовує перелінковку категорій меню за допомогою розроблених скриптів, куди додає раніше зібрані і Групові запити, переливає статичну вагу зі сторінок з низькою конкуренцією (наприклад, з карток товарів, пересічних фільтрів) на сторінки більш високого рівня вкладеності.