
Аналіз сайту, тематики і конкурентів
Для яких проектів актуальний цей етап:
- Інтернет магазини.
- Сайти сервісів і продуктів.
- Новинні сайти.
- Сайти-візитки (НЕ одностранічнікі).
- Дошки оголошень.
- Корпоративні сайти.
- Форуми.
Коли SEO-спеціаліст отримує всі доступи до аналітики проекту і панелям вебмайстрів (Або додає туди сайт самостійно), він приступає до аналізу товарів і послуг проекту, а також дає загальну оцінку сайту, щоб розуміти, які роботи потрібно проводити в першу чергу.
Саме на даному етапі формується стратегія просування проекту і детальний план робіт.
Що конкретно робить фахівець?
- Аналізує загальну видимість сайту не тільки по високочастотним запитам, але і по середньо- і низькочастотним.
- Проводить аналіз конкурентів, лідерів ринку, щоб розуміти, на що робити упор в даній тематиці, що в сайтах конкурентів краще.
- Аналізує структуру сайтів-лідерів в ніші, їх контрольний профіль.
- Визначає запити, під які на сайті клієнта потрібно створювати і оптимізувати посадочні сторінки.
- Проводить як звичайну аналітику на основі пошукової видачі, так і системну, наприклад, за допомогою Serpstat.
Навіщо все це потрібно? SEO-спеціаліст визначає, чи треба відразу проводити глобальні зміни на сайті. Наприклад, міняти CMS (систему управління контентом), адаптувати сайт під мобільні пристрої,змінювати протокол з http на https і тому подібне.
Про необхідність глобальних змін грамотний спеціаліст інформує заздалегідь, щоб уточнити у програмістів, наскільки можлива, наприклад, доробка поточної версії CMS.
Також це дозволяє уточнити весь бюджет на просування сайту – витрати на контент, посилання, інші витрати.
Краще заздалегідь проводити глобальні зміни, інакше на 3-4 місяці робіт по впровадженню SEO-аудиту ви опинитеся в глухому куті – зіткнетеся з тим, що оптимізувати фільтри, додавати нові теги або категорії неможливо чисто технічно.