Первинне налаштування облікового запису Google AdWords

Одноразова настройка Google AdWords включає в себе:

  • Визначення цілей Вашої рекламної кампанії в Google AdWords
  • Підбір ключових слів (пошукових запитів) і прорахунок бюджету майбутньої Рекламної Кампанії.
  • Налаштування рекламних кампаній (вибір і настройка мереж, типів пристроїв, місць розташування, ставок і бюджетів, методу показу оголошень).
  • Організація структури облікового запису AdWords (розбиття ключових слів на семантичні групи і їх розподіл по кампаніям і групам оголошень).
  • Складання текстів оголошень.
  • Налаштування розширень оголошень.
  • Зв’язок акаунтів Google AdWords і Google Analytics.
  • Налаштування Google Merchant Center (якщо він доступний у Вашому цільовому регіоні).
  • Включення автоматичної позначки тегами.
  • Налаштування розширень Google AdWords

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *