Одноразова настройка Google AdWords включає в себе:
- Визначення цілей Вашої рекламної кампанії в Google AdWords
- Підбір ключових слів (пошукових запитів) і прорахунок бюджету майбутньої Рекламної Кампанії.
- Налаштування рекламних кампаній (вибір і настройка мереж, типів пристроїв, місць розташування, ставок і бюджетів, методу показу оголошень).
- Організація структури облікового запису AdWords (розбиття ключових слів на семантичні групи і їх розподіл по кампаніям і групам оголошень).
- Складання текстів оголошень.
- Налаштування розширень оголошень.
- Зв’язок акаунтів Google AdWords і Google Analytics.
- Налаштування Google Merchant Center (якщо він доступний у Вашому цільовому регіоні).
- Включення автоматичної позначки тегами.
- Налаштування розширень Google AdWords