Реклама в Сторіс Інстаграм
Інструмент Сторіс в Інстаграм був узятий у Snapchat. І нехай він був просто скопійований і трохи доопрацьований, все одно функціонал користується шаленою популярністю.
А все, що добре працює, має монетизуватись, інакше навіщо робити бізнес ?! Тому Інстаграм зробив можливість запускати в них рекламу.
У цій статті ми якраз і поговоримо, що таке реклама в Сторіс Інстаграм, і як її налаштувати.
ТРОХИ ПРО РЕКЛАМУ
Що таке Сторіс в Інстаграм – тема цілої статті, яка, на щастя, у нас вже написана.
По темі: Сторіс в Інстаграм: повна інструкція з фішками .
Зараз же давайте говорити безпосередньо про рекламу в сторіз.
Принадність цієї реклами в тому, що ті, хто дивиться Сторіс і основну новинну стрічку – різні люди.
Не в сенсі, що у них по 3 руки і 2 голови. Справа в процесі вживання і перевагах контенту. Адже Сторіс це більше щось живе і приватне, а новинна стрічка це постановочний пост.
Тому, якщо Ви зараз даєте рекламу в основній стрічці, то розмістивши рекламу в Сторіс у себе в акаунті, Ви захопите увагу частково інших людей. Тих, хто раніше міг з Вами не взаємодіяти, так як звик вивчати інший контент.
Приємною новиною для Вас буде і те, скільки коштує реклама в сторіз інстаграм.
Інструмент користується досить малою популярністю, тому дати рекламу в сторіз можна за дуже низькою ціною – клік і показ прирівнюється до самої мінімальної планки реклами в Інсті.
Корисно. Ми очікуємо появу можливості рекламуватися також в IGTV або Інстаграм ТВ.
Підготовка до трапези
Якщо суть зрозуміла, то давайте приступати до самого налаштування реклами в Сторіс Інстаграм. Для початку Вам знадобиться: перевести аккаунт в бізнес-профіль в Інстаграм .
Далі завести бізнес-менеджер на Facebook і прив’язати до нього аккаунт Інстаграм.
Наступним кроком для Вас стане підготовка рекламного повідомлення. Причому, це можуть бути не тільки фотографії, можна використовувати карусель і відео . Ось Вам відразу і технічні характеристики вимоги до реклами в сторіс:
- Фото – картинка 1080 x 1920 пікселів, співвідношення сторін [9:16]. Обмовлю відразу, Facebook вкрай не любить, коли на зображенні багато тексту (більше 20% від загальної площі). Санкції за це – підвищена вартість або зменшення охоплення;
- Карусель – все те ж саме, що і для фото, просто їх буде кілька. Але цікаво, що за більш, ніж півроку, такий формат реклами я бачив всього один раз;
- Відео – тривалість не більше 15 секунд при вертикальному співвідношенні сторін 9:16. А ось формати можуть бути різними: MP4, MOV або GIF. Ширина відео повинна бути не менше 600 пікселів при розмірі файлу не більше 4 ГБ.
Найефективніший з цих форматів – відео, але за умови, що Ваші клієнти можуть легко включити на ньому звук.
Втім, можна зробити відео і без звуку, просто жестикулюючи. Слідом за ефективністю для реклами в інстаграм stories – карусель за рахунок великої кількості картинок, а вже потім одинарне фото.
Лайфхак
Природно, що приклад налаштування рекламної кампанії я буду показувати безпосередньо на фото.
Тому ось Вам легкий лайфхак, як швидко зробити фото, щоб дати рекламу в Сторіс без спеціальних програм. Рішення досить просте – необхідно зайти безпосередньо в Сторіс в Інстаграм і створити там необхідну картинку.
А після зберегти собі в телефон через звичайну кнопку, як Ви вже здогадалися, під назвою “Зберегти”. У цього способу є два великих плюса:
- Завдяки можливості накладення тексту, наявності емодзі і редагуванню там можна зробити досить непогане рекламне повідомлення (але пам’ятайте, що тексту повинно бути небагато);
- Картинка відразу збереглася в необхідному форматі та розширені, і її не потрібно буде адаптувати в тому ж Фотошоп. Як то кажуть, все геніальне просто.
Картинка в Сторіс
Важливий момент, на який хочу звернути увагу при створенні рекламного оголошення для Сторіс: внизу буде значок, який закликає користувачів зробити ту чи іншу дію, якийсь формат кнопки.
Фішка в тому, що Вам не тільки потрібно буде залишити під нього місце, але і зробити акцент на цій дії (так конверсія буде вище).
НАЛАШТУВАННЯ РЕКЛАМИ
Ще раз нагадую, що всі дії необхідно робити через Facebook Manager і комп’ютер. Відповідно і рекламна картинка у Вас теж повинна бути на ньому. Але це я так, про всяк випадок.
Нагадаю. Налаштування покажу поверхнево, хоч і покроково.
Крок 1. Вибір мети
Насамперед Вам потрібно перейти за посиланням facebook.com/adsmanager/creation , де Ви потрапите в розділ вибору мети рекламної кампанії.
Вам потрібно визначитися, що для Вас важливо – щоб про Вас дізналася Ваша цільова аудиторія або якомога більше людей перейшло за посиланням.
Це абсолютно різні підходи, і як наслідок – різні алгоритми в рекламі. Я виберу “Трафік”, тобто відвідуваність профілю або сайту.
Лайфхак. Новий тренд Інстаграм- чат-бот! Він відповість клієнтам за 4 секунди, до того ж збільшить продажі в 3 рази. Впроваджуйте, поки це не зробили конкуренти .
Крок 2. Визначення аудиторії
Найнеприємніше, але тим не менш, найдієвіший в таргетированной рекламі – настройка цільової аудиторії.
У цьому блоці Ви виберете місце, стать і вік майбутніх відвідувачів вашого облікового запису.
Важливий момент – це “Детальний таргетинг”. Саме тут Вам потрібно ввести переваги Вашої цільової аудиторії . Секрет – просто уявіть, чим займається аватар клієнта .
Не забудьте поставити галочку “Додавати інтереси”. Вона допоможе Фейсбуку більш вибірково показувати рекламу, і як наслідок – знизить вартість кліка.
Крок 3. Вказівка плейсменту
Цей крок важливо не пропускати, так як він – один з найважливіших. Вам потрібно зайти в “Редагувати плейсмент” і вибрати варіанти розташування майбутньої реклами.
Природно, це будуть Історії в Інстаграм. До речі, справа Фейсбук Вам відразу покаже, як це може виглядати.
Для цього просто наведіть мишку, і Фейсбук в онлайн режимі покаже різні формати реклами.
Крок 4. Обмеження бюджету
Найголовніше – бюджет рекламної кампанії. Я вважаю за краще закладати певний бюджет на конкретний термін.
Головне пам’ятайте, що витрати менше 50 рублів в день Фейсбук у Вас не прийме. Та й що Ви зможете отримати за 50 рублів? У кращому випадку, 10-20 кліків. Після цього натискаєте на кнопку “Продовжити”.
Крок 5. Вибір креативу
Пам’ятайте я писав про 3 формату, як можна робити рекламу в Сторіс?
Природно, я виберу варіант з одним зображенням, так як це і є той самий показ картинки, яку я підготував.
Трохи нижче Вам потрібно просто завантажити її в менеджер, імпортувавши її в кабінет з комп’ютера або просто перетягнувши
Крок 6. Введення посилання
Мені подобається Фейсбук тим, що він показує превю Вашого майбутнього рекламного повідомлення в онлайні.
Тобто всі зміни, які Ви робите, відразу ж відображаються. Все, що Вам потрібно – вказати в графі URL посилання на Ваш рекламований об’єкт.
Це може бути або Ваш аккаунт в Інстаграм, або будь-який сайт, на який Ви поведете клієнта. Якщо Ви хочете відслідковувати ефективність реклами, наприклад на сайт, то не забудьте встановити utm-мітки .
Крок 7. Запуск
Після цього Вам залишиться тільки натиснути кнопку “Підтвердити”. І тут у Вас є 2 варіанти розвитку подій.
Або Вам доведеться ввести свою карту, якщо Ви до цього її ще не прив’язували, після чого рекламу відправлять на модерацію.
Або реклама відразу буде відправлена на модерацію. Проходження займає від 5 хвилин до кількох днів, тому чекайте.
КОРОТКО ПРО ГОЛОВНЕ
Скажу відразу, якщо Ви будете налаштовувати рекламу в перший раз, то це досить непросто. В цьому плані мені дуже подобається Фейсбук. Він постійно показує різні підказки і пояснює, чому виникає помилка.